تعداد
عنوان
قیمت
سبد خرید شما خالی است.

پایه نگهدارنده لپ تاپ ارلدام مدل EH-173 هولدر رومیزی تبلت و لپتاپ EARLDOM مدل EH173

مدلهای دیگر کالا:

 

مناسب برای

اکثر لپ تاپ‌ها تا سایز 17 اینچ مک بوک، آیپد 

قابلیت تنظیم زاویه و ارتفاع تا 7 سطح

 نوع سیستم خنک کنندگی گردش راحت هوا

 

 

۰ تومان
۲۴۶,۰۰۰ تومان
معرفی محصول

اگر هر روزه لپ تاپ خود را به مکان های مختلفی می برید و با آن کار انجام می دهید و از حمل استند های بزرگ و سنگین خسته شده اید ادامه متن را حتما بخوانید. پایه نگهدانده لپ تاپ ارلدام مدل EH-173 تاشو است.
ابعاد این پایه نگهدانده 18x5x3 سانتی متر است به طوری که میتوانید پس از استفاده آن را به راحتی جمع کنید و یه گوشه از کیف خود بگذارید. بدنه این استند کاملا انعطاف پذیر است به طوری که بازو های آن بین 0 تا 90 درجه کاملا قابل تنظیم است.

در قسمت هایی از استند که لپ تاپ قرار می گیرد سیلیکون نرم به کار رفته است که مانع از ساییدگی بین بدنه لپ تاپ با استند می شود. استفاده از استند و زاویه داشتن لپ تاپ با سطح صاف باعث می شود که هوای بیشتری در لپ تاپ جریان پیدا کند و دمای آن در هنگام کار پایین تری بیاید و همچنین زاویه دید مناسب تری نسبت به حالت عادی دارید. برای استفاده طولانی مدت از لپ تاپ استفاده از این استند بازدهی کار شما را بالا می برد.

قابلیت بالا آمدن ارتفاع لپ تاپ جهت راحتی کار بیشتر و جلوگیری از خستگی و درد گردن، با استفاده از این محصول می‌توانید طولانی مدت با لپ تاپ کار کنید بدون احساس درد در ناحیه بازو و یا کمر

  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • مشخصات برند
    برند
    ارلدام
    گارانتی
    اصالت و سلامت فیزیکی گیشا
    مدل
    EH173
    مشخصات ظاهری
    رنگ بندی
    سفید
    ساختار بدنه
    آلومینیوم بدلیل اینکه این فلز قادر خواهد بود حرارت و گرما را سریع انتقال دهد و آن را دفع کند تا موجب سرد شدن لپ تاپ گردد.
    مشخصات فنی
    سایر امکانات
    طراحی به شکل W: تاشو و قابل حمل تا در مواقع لزوم باز شود و مورد استفاده قرار گیرد با قرارگیری خیلی راحت در داخل کیف و کوله تا بتوانید آن را با خود به هر جایی ببرید.
  • ارسال نظر
    نام:
    ایمیل:
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
محصولات مشابه